dijous, 14 de febrer del 2008

Les nocturnes... massa diferents

El passat dia 14 de febrer es va disputar a Esplugues de Llobregat una nova cursa de la Lliga Nocturna d'Orientació sobre un circuit traçat per en Daniel Daví constava d'una cursa score de 19 fites amb un mapa d'escala 1:5000.

Els Aligots taronges hi van estar representats per partida triple amb resultats diversos. El primer Aligot classificat, l'Albert Roca (0:40:50) en setena posició, amb una cursa molt regular corrent bé sota la llum de les estrelles. En quinzena posició va entrar en Carles Domingo (1:06:36), fent una cursa de menys a més i seguint trobant moltes dificultats orientant de nit, "vaig sortir massa ràpid i després de clavar-me una seca impressionant contra la primera bardissa me'n vaig adonar, la primera fita la vaig passar de llarg, i de les quatre següents vaig fer errors grans en dues, llavors vaig veure que m'havia de centrar i les coses van anar sortint soles... cada vegada millor però prefereixo córrer de dia". I en 28ena posició va entrar l'estrenat Lluís Mas (1:45:40), que en la seva primera nocturna va acabar molt i molt satisfet "és molt emocionant trobar-te sol al mig del bosc i en plena nit, amb un bon frontal les coses haguessin sortit millor, però estic molt content de la meva cursa".

El guanyador del circuit va ser Biel Ràfols (COC) seguit de Tommi Tolkko (BO) i Joan Ramón Fornaguera (Grions), mentre que en noies el podi va quedar confeccionat per Annabel Valledor (BO), Anna Serrallonga (Grions) i Ona Ràfols (COC), corredors de gran qualitat que demostren el nivell de la cursa.

1 comentari:

anitsirc ha dit...

Carles!!Aquest frontal que no deu fer massa llum si caus a la primera bardissa ejejej