dissabte, 11 de juliol del 2009

Caixa Girona a Vidreres, una pausa inesperada

Van ser només 3.7 quilòmetres, la distància enregistrada al compte quilòmetres de la BTT els que vaig donar de la cursa del Trofeu Caixa Girona de Vidreres el passat dia 5 de juliol abans de caure desafortunada i tontament. Tot anava bé, amb una sortida ràpida i una cursa mitjanament controlada al finalitzar la primera pujada per la pista de Caulés, amb bones sensacions a les cames, i just a la darrera trialera per finalitzar la primera baixada, quan vaig traçar-la massa a la dreta per intentar avançar a la sortida el corredor que em precedia, que vaig perdre el control de la bici al impactar contra una pedra i me'n vaig anar a terra.

El primer instint va ser apartar-me del mig de la traçada i apartar-ne també la bici per no fer caure ningú més, però al posar-me dret vaig adonar-me que alguna cosa no anava bé, un pessic al genoll dret em va fer veure que tenia un tall molt profund en aquesta zona, un cop apartat de la traçada vaig confirmar la primera impressió, el tall obert cobria tota la zona superior-exterior del genoll i era realment profund, la decisió, ajuntar la ferida i fer-hi pressió per tallar la sang i esperar que algú es parés per avisar algun control.

Sort del bo de l'Eduard Cabarrocas del Club Ciclista Cassà, perque si fos per la resta... que es va parar al veure'm i es va preocupar d'anar a avisar al control més proper, un cop alla el control es va encarregar de tot, i amb e poc temps que va passar fins que em van venir a recullir ja havia arribat la meva assistència ràpida en carrera, el meu pare per estar ben acompanyat.

I us escric des del sofà de casa, amb 9 punts de sutura al genoll i molts dies per endavant de descans, així que de moment, toca fer un parèntesi a la meva temporada esportiva, forçada, però s'ha de fer, així doncs el blog estarà per uns quants dies sense noves aventures ni competicions, quines vacances!

http://www.carlesdomingo.blogspot.com

1 comentari:

Oriol ha dit...

Anims campió!! Que vagi bé i sigui ràpida la recuperació...pensa que tens llargues tardes amb el tour, que pinta wapo.
Deww