divendres, 14 d’agost del 2009

Per fi torno a pedalar

Després d'un mes d'estar tirat al sofà, puc afirmar que he vist tots els quilòmetres que han fet per la tele del Tour de França, m'he convertit en un gran expert en aquesta carrera, no me'n vaig perdre ni un detall, per força, però per fi les coses s'han posat a to, les ferides han cicatritzat sense cap problema, el to muscular ha baixat, el pes ha pujat, però això s'arregla i les coses estan encaminades. No vaig deixar passar ni un dia més dels 30 que em va recomanar el metge, per muntar la bici sobre el rodillo i pedalar 35 minuts per veure quines eren les sensacions. Realment vans er estranyes, perque tants dies sense doblegar del tot el genoll es van fer notar, però res de dolor ni molèsties, així que tot llest per sortir a pedalar l'endemà. De tot això encara no en fa una setmana, ja m'acosto als 300 quilòmetres de bici, he tornat a córrer a peu i he tornat a nedar, i gent, us puc assegurar, que les coses van molt i molt bé! només falta el rodatge, la xispa de la competició i uns quants quilòmetres més per tornar al lloc d'abans, així que, atents tots al blog que aviat hi haurà noves notícies de les meves noves aventures després d'un estiu llarg i aburrit!!