dimarts, 31 de març del 2009

Corró, segona cita amb el Gran Premi Massi


Corró de Munt, el passat 22 demarç, nova cita amb el Gran Premi Massi - Copa Catalana de BTT 2009. Aquest cop em toca córrer solet, sense en Kim que encara acusa els mals d'esquena de la setmana anterior. M'he mentalitzat com una cursa més, per entrenar i preparar els clars objectius de la temporada, tot i això el cos em demana provar-me, té ganes de gresca i a la sortida m'accelero, seguint en Pau Bosch arribem bastant ben col·locats al capdamunt de la pista de pujada, les meves pulsacions també arriben ben col·locades, al màxim i demanant-me que afluixi, això he de fer, vaig massa fort per les alçades de temporada on estem, em dedico a aguantar i aguantar. La cursa no té tant nivell com la de Banyoles, però l'actual sub-campió Olímpic, Jean-Cristophe Peraud eleva el catxé dels corredors que surten a disputar la prova. Al final de la meva tercera volta em doblen, Peraud, Gasco, Trayter, animo en Marc!!! vinga!!! uufffff, m'estalviaré una quarta volta de la que en Pau no s'ha salvat, és el que passa per anar massa depressa, ja li està bé!!
Al final, tot s'acaba, arribo a meta i d'allà cap al cotxe, que és tard, no som lluny però hi ha gana per dinar!