dimarts, 31 de març del 2009

Ja tenim el Caixa Girona aquí!


Encara amb la ressaca i les cames endurides de l'universitari d'orientació, el diumenge 15 va tocar l'estrena del Caixa Girona de BTT a Cassà de la Selva. Amb 3 voltes al circuit durant la setmana en vaig tenir suficient per reafirmar com les gasten els cassanencs, un circuit dur que cada volta es feia inacabable, una més llarga que l'altra amb un sense fi d'altrenar pujades i baixades llargues que no donaven ni un moment de descans. Durant l'escalfament només feiem que veure dorsals blaus, aquest any si que tindrem competència, va ser una frase que va tardar poc a venir a les nostres ments.
L'estat de forma encara no era l'òptim en aquesta cita, i de sortida vaig preferir reservar una miqueta les forces coneixedor d'un circuit dur com el que ens esperava. Al acabar la primera volta em van cantar un vuité, encara està prou bé per haver-me agafat la primera amb una miqueta de calma, i a la segona, un rosari de corredors blaus desfondats, que es pensen que dues voltes no són dures? doncs s'equivoquen! vaig fer-me un fart d'avançar gent i arribar apretadíssim a un esprint amb en Molina (Cat Bike) que vaig tenir la sort d'emportar-me. Llavors tot va ser incertesa, la gent deia que havia fet tercer (podi sorpresa i inesperat totalment!) però no van tenir en compte l'Olivera (Mon Bike) que ens havia tret 5:32 a l'Angel Guich (Coalp) que va fer segon, i 6:30 a en David Bragulat (Medina) tercer, a mi 6:43 i quart, gens malament per estrenar-se aquí, ja se sap la maladicció, qui guanya el primer Caixa Girona mai guanya la general, serà aquest any el meu?